ZA NIJANSU BOLJI

Chromos Svjetlost d.o.o. iz Lužana, Mijata Stojanovića 13

provodi projekt pod nazivom:
ZA NIJANSU BOLJI: Reorganizacija – Istraživanje i razvoj – Konkurentnost

Projekt je financiran uz pomoć Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Svrha projekta je povećanje regionalne konkurentnosti u djelatnosti proizvodnje boja i lakova kroz održivi razvoj.

Opći cilj:
Doprinijeti povećanju regionalne konkurentnosti u djelatnosti proizvodnje boja i lakova.
Svrha projekta: Povećanje razvojnog potencijala unaprjeđenjem materijalnih i kadrovskih kapaciteta
Odjela za istraživanje i razvoj, reorganizacijom proizvodnog procesa i povećanjem kapaciteta proizvodnje.

Ukupni iznos Projekta procjenjuje se na 17.443.507,55 KUNA.

Ukupni prihvatljivi izdaci se procjenjuju na 13.392.764,96 KUNA, kao što je utvrđeno u Prilogu 3. Proračun aktivnosti.

PT1 dodjeljuje bespovratna sredstva u iznosu od 6.690.322,70 KUNA što je najviši mogući iznos sufinanciranja ukupno procijenjenih prihvatljivih izdataka Projekta u iznosu od 13.392.764,96 KUNA:

Regionalne potpore za ulaganje i zapošljavanje
Udio bespovratnih sredstava: 6.405.235,08 KUNA
Razina intenziteta: 50%

Potpore za savjetodavne usluge u korist malih i srednjih poduzeća
Udio bespovratnih sredstava: 221.000,00 KUNA
Razina intenziteta: 50%

Potpore za sudjelovanje malih i srednjih poduzeća na sajmovima
Udio bespovratnih sredstava: 31.514,80 KUNA
Razina intenziteta: 70%

Potpore za usavršavanje (opće usavršavanje)
Udio bespovratnih sredstava: 21.512,82 KUNA
Razina intenziteta: 35%

A rezultati koji bi se trebali postići:
1. Poboljšana produktivnost i stupanj zaštite okoliša
2. Povećana kvaliteta proizvoda i razvijeni/uvedeni novi proizvodi u proizvodnju
3. Unaprijeđena opća znanja i vještine zaposlenika

Tvrtka od 1990.g. značajno ulaže u razvoj poslovanja, proširenje materijalne osnovice poslovanja i edukaciju kadrova kako bi osvojili što veći udio tržišta boja i lakova.

Tijekom 24 mjeseca provedbe projekta (01.08.2014-31.07.2016.) provest će se pet glavnih grupa aktivnosti:

1. reorganizacija poslovnog procesa i povećanje kapaciteta
2. jačanje kapaciteta Odjela za istraživanje i razvoj
3. opće usavršavanje nižeg rukovodećeg kadra i zaposlenika
4. promidžba i vidljivost
5. upravljanje projektom i administracija


Na taj će se način izgraditi novi objekt i pomoćni objekt proizvodne namjene, opremiti novi i postojeći proizvodni objekt kao i odjel za istraživanje i razvoj čime će se uz zapošljavanje novih zaposlenika i edukaciju zaposlenika, povećati produktivnost poduzeća, kvaliteta proizvoda za zaštitu parketa, stupanj zaštite okoliša te uvesti novi proizvodi na tržište. Posebna pažnja posvetit će se suradnji (know-how) s međunarodnim stručnjacima za razvoj boja i lakova.

Zaposlenici će unaprijediti znanja vezana za tehnološke procese koji se odvijaju u poduzeću, te informatičke i prodajne vještine, a sve u cilju povećanja kvalitete proizvoda.

Unapređenjem materijalnih i kadrovskih uvjeta u odjelu za istraživanje i razvoj, reorganizacijom proizvodnog procesa i povećanjem kapaciteta proizvodnje, tvrtka Chromos Svjetlost će povećati svoj razvojni potencijal i doprinjeti povećanju regionalne konkurentnosti na nacionalnoj razini u djelatnosti proizvodnje boja i lakova.

Vezano uz promidžbu i vidljivost planirana je izrada promo materijala, nadogradnja web stranice, predstavljanje projekta javnosti, te nastup tvrtke na Sajmu boja i lakova u Budimpešti 2015.

NOVOSTI IZ PROVEDBE PROJEKTA ZA NIJANSU BOLJI

Objavljeno: 20.07.2016.
članak na portalu Radio NG

 

“Za nijansu bolji” – to je tvrtka Chromos Svjetlost iz Lužana

 

Chromos Svjetlost je jedna od tvrtki koji su svijetli primjer kako biti ukorak sa zahtjevima tržišta, a ujedno i provoditi EU projekte, te pri tome i proširivati proizvodne pogone, ali što je i najvažnije – zapošljavati.

 

Upravo su takve rezultate imali i u projektu „Za nijansu bolji“ u sklopu kojeg su u utorak 19. srpnja 2016. održali završnu konferenciju i ponosno istaknuli ispunjenje cilja projekta, povećanje regionalne konkurentnosti u djelatnosti proizvodnje boja i lakova. Projekt je težak gotovo 17 i pol milijuna kuna od čega je Europska unija sufinancirala kroz Europski fond za regionalni razvoj skoro 6,7 milijuna kuna.

 

“Izgrađen je pogon od oko 800 metara kvadratnih, nabavljena je oprema koja je bila potrebna u novom i starom pogonu, nabavljena je oprema u razvoju, te je izvršena obuka kadrova. Sljedeće aktivnosti će biti usmjerene također na nova ulaganja, a ići ćemo na to da provedba projekata u budućnosti bude što lakša”, kaže Ivan Majstorović, komercijalni i financijski direktor.

 

Kako je istaknula Željka Buzov, tehnički direktor Chromos Svjetlosti, projekt vrijedi svake lipe, no truda je bilo i više nego što je trebalo, jer je projekt na razini zakonodavstva previše zakompliciran.

 

“Bili smo prisiljeni sve nabave odraditi preko javne nabave, primjerice jedna od 4 nabave imala je 9 grupa, od kojih je jedna imala 11 stavki, a one su bile slične koliko jabuka i svemirski brod. Radi se na tome da se pojednostavi proces nabave, te smo i tu imali malu ulogu iz razloga što smo se u Ministarstvu potužili na tu problematiku. Vjerujem da će situacija biti puno bolja za sljedeći projekt koji pripremamo za kraj godine”, ističe.

 

Trude se uvijek biti za nijansu bolji, što govori i sâm naziv projekta, uvijek su bili korak ispred tržišta, no ono je svake godine drugačije, ali su uvijek pomno pratili sve trendove, a dokaz je i njihova visoka pozicioniranost na tržištu. S ponosom ističu suradnju s Centrom za tehnološki razvoj koji je također radio na izradi ovog projekta i to u vrijeme direktora Dragana Jelića, koji je danas na poziciji pomoćnika ministra regionalnog razvoja i EU fondova.

 

“Iskustva iz ovog i drugih projekata pomogli su mi da i postanem pomoćnik ministra, ali i da poboljšamo, odnosno smanjimo kompleksnost natječaja. Do sada nije bilo sluha, ali ekipa koja je sada došla, a koja je uvijek bila na terenu i radila projekte, u vrlo kratkom roku je sve pojednostavila. Tako da mogu obećati kako sljedeći put neće biti kao ovdje 65 registratora za jedan projekt, nego puno manje. Projekt nije bilo lako niti provesti, niti napisati, tako da čestitam ovoj ekipi na čelu s ljudima iz Chromos svjetlosti i CTR-a, te je ovo temelj za buduće projekte”, rekao je Jelić.

 

Kvaliteta ove tvrtke iz Lužana prepoznata je i na zahtjevnom svjetskom tržištu, pa bilježe sve značajnije rezultate i na području izvoza. Tržište su proširili i na zemlje Europske unije, a u čemu će svakako u budućnosti pridonijeti i realizacija ovakvog i sličnih nadolazećih projekata.

Objavljeno: 19.07.2016.

 

Održana konferencija projekta “Za nijansu bolji” – Dnevnik SBTV



 

Objavljeno: 19.07.2016.

Emisija na Radio Slavoniji 
 

 

Your browser does not support the audio element.

 

 

Objavljeno: 19.07.2016.

Novogradiški dnevnik
 

Your browser does not support the audio element.

.

 

 

Objavljeno: 19.07.2016.

Gospodarski ciklus 2107 Chromos Svjetlost Lužani
 

Your browser does not support the audio element.

 



 

Objavljeno: 19.07.2016.
članak na Poslovnom Portalu

 

Predstavljeni rezultati projekta Za nijansu bolji, tvrtke Chromos Svjetlost d.o.o.

 

LUŽANI – Tvrtka Chromos Svjetlost iz Lužana predstavila je na završnoj konferenciji rezultate EU projekta „Za nijansu bolji“ zahvaljujući kojemu su ostvarili glavni cilj – povećanje regionalne konkurentnosti u djelatnosti proizvodnje boja i lakova. Projekt je vrijedan gotovo 17, 5 milijuna kuna od čega je Europska unija sufinancirala kroz Europski fond za regionalni razvoj gotovo 6,7 milijuna kuna.

 

Kako je na konferenciji istaknuo komercijalni i financijski direktor tvrtke Ivan Majstorović, izgrađen je pogon od oko 800 kvadratnih metara, nabavljena je oprema koja je bila potrebna u novom i starom pogonu, oprema u razvoju, te je provedena obuka zaposlenika.

 

U provedbi projekta podršku je tvrtki pružio Centar za tehnološki razvoj u vrijeme dok je direktor te Razvojne agencije Brodsko posavske županije bio Dragan Jelić, sada pomoćnik ministra regionalnog razvoja. ” Projekt nije bilo lako niti provesti, niti napisati, tako da čestitam ovoj ekipi na čelu s ljudima iz Chromos svjetlosti i CTR-a, što su ostvarili temelj za buduće projekte”, rekao je Jelić.

 

Kvaliteta ove tvrtke iz Lužana prepoznata je i na zahtjevnom svjetskom tržištu, pa bilježe sve značajnije rezultate i na području izvoza. Tržište su proširili i na zemlje Europske unije, a u čemu će svakako u budućnosti pridonijeti i realizacija ovakvog i sličnih nadolazećih projekata.



 

Objavljeno: 19.07.2016.
članak na portalu Soundset.hr

 

Chromos Svjetlost d.o.o. iz Lužana - uvijek za nijansu bolji

 

Chromos Svjetlost je jedna od tvrtki koji su svijetli primjer kako biti ukorak sa zahtjevima tržišta, a ujedno i provoditi EU projekte, te pri tome i proširivati proizvodne pogone, ali što je i najvažnije – zapošljavati.

 

 

 

 

 

 

 

Upravo su takve rezultate imali i u projektu „Za nijansu bolji“ u sklopu kojeg su održali završnu konferenciju i ponosno istaknuli ispunjenje cilja projekta, povećanje regionalne konkurentnosti u djelatnosti proizvodnje boja i lakova. Projekt je težak gotovo 17 i pol milijuna kuna od čega je Europska unija sufinancirala kroz Europski fond za regionalni razvoj skoro 6,7 milijuna kuna.

 

"Izgrađen je pogon od oko 800 metara kvadratnih, nabavljena je oprema koja je bila potrebna u novom i starom pogonu, nabavljena je oprema u razvoju, te je izvršena obuka kadrova. Sljedeće aktivnosti će biti usmjerene također na nova ulaganja, a ići ćemo na to da provedba projekata u budućnosti bude što lakša", kaže Ivan Majstorović, komercijalni i financijski direktor.

 

Kako je istaknula Željka Buzov, tehnički direktor Chromos Svjetlosti, projekt vrijedi svake lipe, no truda je bilo i više nego što je trebalo, jer je projekt na razini zakonodavstva previše zakompliciran.

 

"Bili smo prisiljeni sve nabave odraditi preko javne nabave, primjerice jedna od 4 nabave imala je 9 grupa, od kojih je jedna imala 11 stavki, a one su bile slične koliko jabuka i svemirski brod. Radi se na tome da se pojednostavi proces nabave, te smo i tu imali malu ulogu iz razloga što smo se u Ministarstvu potužili na tu problematiku. Vjerujem da će situacija biti puno bolja za sljedeći projekt koji pripremamo za kraj godine", ističe.

 

Trude se uvijek biti za nijansu bolji, što govori i sâm naziv projekta, uvijek su bili korak ispred tržišta, no ono je svake godine drugačije, ali su uvijek pomno pratili sve trendove, a dokaz je i njihova visoka pozicioniranost na tržištu. S ponosom ističu suradnju s Centrom za tehnološki razvoj koji je također radio na izradi ovog projekta i to u vrijeme direktora Dragana Jelića, koji je danas na poziciji pomoćnika ministra regionalnog razvoja i EU fondova.

 

"Iskustva iz ovog i drugih projekata pomogli su mi da i postanem pomoćnik ministra, ali i da poboljšamo, odnosno smanjimo kompleksnost natječaja. Do sada nije bilo sluha, ali ekipa koja je sada došla, a koja je uvijek bila na terenu i radila projekte, u vrlo kratkom roku je sve pojednostavila. Tako da mogu obećati kako sljedeći put neće biti kao ovdje 65 registratora za jedan projekt, nego puno manje. Projekt nije bilo lako niti provesti, niti napisati, tako da čestitam ovoj ekipi na čelu s ljudima iz Chromos svjetlosti i CTR-a, te je ovo temelj za buduće projekte", rekao je Jelić.

 

Kvaliteta ove tvrtke iz Lužana prepoznata je i na zahtjevnom svjetskom tržištu, pa bilježe sve značajnije rezultate i na području izvoza. Tržište su proširili i na zemlje Europske unije, a u čemu će svakako u budućnosti pridonijeti i realizacija ovakvog i sličnih nadolazećih projekata.



 

Objavljeno: 15.04.2016.




 

PROJEKT: ZA NIJANSU BOLJI: REORGANIZACIJA – ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ – KONKURENTNOST

 

POZIV: "Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća"
KORISNIK: CHROMOS-SVJETLOST, Tvornica boja i lakova d.o.o.
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 13.392.764,96 kn
Voditelj projekta: Ivan Majstorović

1. Kako ste se odlučili na prijavu za poziv "Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća"?

Tijekom zadnjih 20-ak godina naša tvrtka prolazi složen put razvoja, usvajanja novih tehnologija i proširenja asortimana proizvoda. Tržištu predstavljamo visoki nivo kvalitete svih proizvoda što je prepoznato i nagrađeno prihvaćanjem tvrtke kao poželjnog ponuđača sve zahtjevnijih proizvoda. Zbog nedostatka kapaciteta, nezadovoljavajućih uvjeta za proizvodnju nekih proizvoda te nemogućnosti Odjela istraživanja i razvoja da odgovori na zahtjeve tržišta zbog nedovoljne opremljenosti, tokom 2013. počeli smo se pripremati za rješavanje uočenih problema, tj. bili smo pri kraju procesa ishođenja građevinske dozvole za novi skladišno – proizvodnji objekt, imali smo jasno definirane zahtjeve za opremu potrebnu odjelu razvoja i istraživanja kao i za opremu potrebnu za povećanje kapaciteta u postojećoj proizvodnji. Realizacija naših planova je trebala početi tokom 2014. godine, vlastitim sredstvima. Kad je objavljen Poziv imali smo potpuno osmišljen projekt, ispunjavali smo sve uvjete pa je bilo logično upustiti se u veliki posao izrade projektne prijave.


2. Kako za sada napreduje provedba Vašeg projekta i s kojim ste se problemima do sada susretali?

Provedba projekta uglavnom napreduje u skladu s predviđenom dinamikom. Budući da kao privatna tvrtka nismo obveznik javne nabave, najveće probleme izazvala nam je obaveza provođenja svih nabava kroz postupke javne nabave. Naš projekt je vrlo kompleksan jer uključuje nekoliko različitih cjelina, s puno stavki različite cijene u rasponu od samo nekoliko tisuća kuna do 8 milijuna kuna. Sve smo ih morali provesti kroz postupke javne nabave. Proveli smo ukupno 4 Obavijesti o nabavi (OoN) od kojih je jedna imala 11 grupa, a jedna od tih grupa imala je 7 podgrupa. Na dvije od objavljenih grupa unutar jedne OoN nitko se nije ni javio pa smo morali ponavljati postupak javne nabave za subjekte koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi. Stranim partnerima je bilo jako teško prikupiti zahtijevanu dokumentaciju, dobrim dijelom zbog razlika u našim zakonodavstvima. Javne nabave su nam posebno teško pale jer koliko god detaljno specificirali tehničke karakteristike ne možete biti sigurni da ćete dobiti najbolju kvalitetu opreme ili radova.


3. S obzirom da u ovom broju SAFU Biltena obrađujemo temu "Izmjene ugovora – male i velike" molim Vas da nam, ukratko, opišete jeste li imali izmjene ugovora na Vašem projektu i kako je prošao cijeli proces?

Nismo imali izmjena ugovora, ali je odobreno 4 Obavijesti o manjoj izmjeni Ugovora sa preraspodjelom određenih proračunskih stavki.


4. Imate li kakvu preporuku /savjet za ostale korisnike kako bi provedba projekta bila što uspješnija?

Najvažnije je da projekt bude dobro osmišljen, da se sastoji samo od elemenata koji su stvarno potrebni, što bi se realiziralo i bez sredstava iz Poziva. Da bi provedba projekta bila što uspješnija, bez značajnih izmjena i komplikacija u tijeku provedbe, bitno je svaku aktivnost projekta dobro isplanirati i rasporediti unutar razdoblja trajanja projekta, sa dodatnim periodom u slučaju pojavljivanja određenih problema uglavnom vezanih za provođenje postupaka javne nabave. Važno je da sve navedene aktivnosti u projektu budu uistinu potrebne za ostvarivanje ciljeva navedenog projekta, a indikatori koje prilikom pisanja projekta postavite realni i ostvarivi. Kako bi se projektne aktivnosti provodile pravovremeno i uspješno bitno je formirati projektni tim sa definiranim odgovornostima svakog člana. Ukoliko tvrtka nema dovoljno stručnih zaposlenika za provođenje projekta i postupaka nabave robe, usluga i radova, potrebno je angažirati i vanjske stručnjake. U svakom slučaju, ukoliko se odlučite za investiranje u poslovanje uz pomoć bespovratnih sredstava, morate biti spremni izdvojiti puno vremena i strpljenja poštujući procedure i pravila koje zadaje Davatelj potpore.


5. Imate li već sada planove za prijavu na neke nove pozive?

Budući da naša tvrtka bilježi kontinuirani rast u asortimanskom i količinskom smislu, u širini tržišta na kojem je prisutna, neminovno se nameće se potreba za novim investiranjem u proizvodne kapacitete, skladišne prostore, opremu za razvoj novih proizvoda i sl. Dakle, potreba imamo, već se rade pripreme i novi projekti. Poučeni iskustvom u provedbi ovog projekta, kada se sve uzme u obzir, od pozitivnih i negativnih situacija s kojima smo se susreli, svakako imamo u planu ponovno aplicirati na natječaje i potraživati sredstva koja će olakšati provedbu zadanih ciljeva tvrtke.